середа, 15 квітня 2020 р.

Про надання послуг громадянам фахівцями Добропільського об`єднаного управлнння Пенсійного фонду України

   В умовах запровадженого Урядом України карантину фахівці відділів обслуговування громадян Добропільського об’єднаного управління ПФУ Донецької області приймають документи для призначення/перерахунку пенсій за допомогою електронних сервісів вебпорталу.
  До того ж ми пропонуємо отримати вичерпні консультації з питань пенсійного забезпечення за допомогою «гарячої телефонної лінії» та в режимів skype-зв’язку.
  Зазначимо, що лише документи для оформлення допомоги на поховання приймаються особисто з дотриманням всіх вимог санітарної безпеки,інші заяви –через спеціальні бокси.
  За період карантину фахівцями відділів обслуговування громадян проведена наступна робота:
-378 осіб одержали консультації за телефонами «Гарячої лінії»;
-прийнято та опрацьовано 118 пакетів документів щодо надання допомоги на поховання;
-опрацьовано 20 особистих звернень щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства, які надійшли через відділення пошти та встановлені в управлінні спеціальні бокси, та 24 заяви, що отримано онлайн;
- 58 осіб скористалися послугами вебпорталу Пенсійного фонду України та надали документи на призначення/перерахунок пенсії;
- видано 125 пенсійних посвідчень та направлено 45 листів-запрошень щодо отримання пенсійного посвідчення.
 Зауважимо, що фінансування, виплата та доставка пенсій здійснюється вчасно, згідно затверджених графіків.
 Крім цього, проведено перерахунок пенсій 2186 працюючим пенсіонерам та 4089 особам, яким виповнилось 80 років. Джерело: Добропільське об`єднане управлнння Пенсійного фонду України Донецької області.