вівторок, 26 травня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНА ОПЛАТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


Дотримуватись карантину дуже важливо, особливо це стосується людей похилого віку, які не мають ризикувати своїм здоров`ям, тим більше заради того, аби сплатити за комунальні послуги.
Сьогодні одержувачі пенсій та грошових допомог можуть сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги користуючись телефоном.

Для цього потрібно:
- зателефонувати на «гарячу» лінію вашого уповноваженого банку;
- пройти телефонну перевірку встановлення особи за умовами, визначеними вашим банком, відповідаючи на запитання;
-  після встановлення особи, працівник банку отримує від вас інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, які ви бажаєте сплатити дистанційно та необхідні дані для проведення оплати послуг з вашого рахунку;
- банк інформує вас смс-повідомленням про проведену оплату житлово-комунальних послуг.
Увага! Для сплати комунальних послуг саме ви маєте зателефонувати на «гарячу» лінію свого банку. Банк не може телефонувати вам з даного приводу. Не надавайте своїх даних невизначеним особам!
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!
Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області додатково повідомляємо: отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому, наприклад телефонами «гарячих» ліній управлінням:
м. Добропілля: (06) 277-2-89-04, (06) 277-2-89-05,
смт. Олександрівка: (06) 269-2-15-83;
через скай-зв’язок:
м. Добропілля: pension.r64,
смт. Олександрівка: +38050 623 53 34
або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/