Дотримуватись
карантину дуже важливо, особливо це стосується людей похилого віку, які не
мають ризикувати своїм здоров`ям, тим більше заради того, аби сплатити за
комунальні послуги.
Сьогодні одержувачі пенсій та грошових допомог можуть
сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги користуючись телефоном.
Для цього потрібно:
- зателефонувати на «гарячу» лінію вашого
уповноваженого банку;
- пройти
телефонну перевірку встановлення особи за умовами, визначеними вашим банком,
відповідаючи на запитання;
- після
встановлення особи, працівник банку отримує від вас інформацію про перелік
житлово-комунальних послуг, які ви бажаєте сплатити дистанційно та необхідні
дані для проведення оплати послуг з вашого рахунку;
- банк
інформує вас смс-повідомленням про проведену оплату житлово-комунальних послуг.
Увага! Для
сплати комунальних послуг саме ви маєте зателефонувати на «гарячу» лінію свого
банку. Банк не може телефонувати вам з даного приводу. Не надавайте своїх даних
невизначеним особам!
Залишайтесь
вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!
Добропільське
об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області додатково повідомляємо: отримати відповіді на нагальні питання
щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому,
наприклад телефонами «гарячих» ліній управлінням:
м. Добропілля: (06) 277-2-89-04, (06) 277-2-89-05,
смт. Олександрівка: (06) 269-2-15-83;
через скай-зв’язок:
м. Добропілля: pension.r64,
смт. Олександрівка: +38050 623 53 34