понеділок, 13 березня 2017 р.

КОЖНА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНА ОСОБА ПОВИННА ЗВЕРНУТИСЬ ЗА ВИГОТОВЛЕННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ!



     Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області наголошує про необхідність внутрішньо переміщеним особам оформити платіжну картку, яка одночасно є пенсійним посвідченням.
           Для оформлення платіжної картки, внутрішньо переміщеним особам слід звернутись до управління Пенсійного фонду та надати наступний пакет документів:
    · довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (оригінал);
    · ідентифікаційний номер (оригінал);
    · паспорт (оригінал);
    · кольорове фото (1 шт., формат 2,0х3,5);
                                                      
   · договір про відкриття рахунку для виплати пенсії в АТ «Ощадбанк».

     Електронне пенсійне посвідчення (далі - ЕПП) виготовляється на ім’я особи, якій призначено пенсію. У разі, якщо пенсія призначена неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, в ЕПП зазначаються прізвище, ім’я та по батькові батька (матері) або опікуна чи піклувальника.
    ЕПП видається пенсіонеру особисто у вказаному ним у заяві відділенні банку. Разом з ЕПП видається інструкція про його використання.
   Строк дії карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, встановлюється до трьох років за умови проходження фізичної ідентифікації клієнта в установах публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» перші 2 рази кожні шість місяців, у подальшому – кожні 12 місяців.
      Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1028 “Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 637”, передбачається, що фізична ідентифікація одержувача пенсії, якому відкрито поточний рахунок в установах ПАТ “Державний ощадний банк України”, до отримання ним в установленому порядку платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням, здійснюється кожні три місяці з дня відкриття рахунка.
    Що розуміється під фізичною ідентифікацією?
    Пенсіонер повинен особисто відвідати будь-яке відділення Ощадбанку із паспортом, довідкою внутрішньо переміщеної особи та банківською карткою. У відділенні Ощадбанку необхідно буде, із використанням картки та терміналу здійснити будь-яку дію із власним рахунком (зняти готівкові кошти, оплатити житлово-комунальні послуги, перевірити баланс тощо).
    Хто має проходити ідентифікацію:
     Пенсіонери-переселенці, які вже отримали електронне пенсійне посвідчення (далі – ЕПП): перші 2 рази кожні шість місяців, починаючи з першого числа місяця випуску ЕПП, у подальшому – кожні 12 місяців. Після завершення строку дії картки вона перевипускається за рахунок публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”.
     Пенсіонери-переселенці, які ще не отримали ЕПП – до отримання ними в установленому порядку ЕПП: кожні три місяці з дня відкриття рахунка.
   Які наслідки не проходження фізичної ідентифікації у зазначений строк?
     У разі, якщо проходження чергової фізичної ідентифікації одержувача пенсії не відбулося, банк блокує картку до її проведення, зупиняє видаткові операції за поточним рахунком до моменту особистого звернення клієнта у відділення Ощадбанку та повідомляє про це Міністерство фінансів України та Пенсійний фонд України. Одночасно зазначаємо, що орган Пенсійного фонду України призначає (відновлює) пенсію тільки на підставі рішення Комісії.
     Встановлений спрощений порядок фізичної ідентифікації осіб із числа маломобільних груп населення. Вони мають можливість звернутися із письмовою заявою до публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” про бажання отримувати пенсійні виплати з доставкою додому за фактичним місцем проживання/перебування з одночасною їх фізичною ідентифікацією. До заяви слід додати копію документу, що підтверджує відповідну групу інвалідності або копію медичного висновку про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі.   
  Додаткові роз’яснення з приводу процедури проходження фізичної ідентифікації отримувачами пенсійних виплат можна отримати у спеціалістів контакт-центу Ощадбанку за номером 0 800 210 800.