Добропільський районний відділ державної
реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції
у Донецькій області нагадує, що відповідно до змін до Закону України «Про свободу пересування та
вільний вибір місця проживання в Україні (далі-Закон), зокрема до ст. 6, якою
передбачено що за бажанням батьків чи
одного з них документи , передбачені цією статтею для реєстрації місця
проживання дитини, можуть бути подані
органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення
державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів
цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України,
направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця
проживання новонародженої дитини.
Перелік документів, необхідних для пред`явлення до органів ДРАЦС :
- заява за формою, наведеною у додатку 7 до Правил
реєстрації місця проживання ;
-
свідоцтво про народження;
-
квитанція про сплату адміністративного збору;
У разі
подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої
дитини через органи ДРАЦС, уповноважений працівник перевіряє належність
документа , що посвідчує особу батьків або інших законних представників дитини,
правильність заповнення заяви про
реєстрацію місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій
заяві. Прийняті документи не рідще одного разу на місяць передаються до
відповідного органу реєстрації.
Працівник органу реєстрації в день отримання документів від органів
ДРАЦС приймає відповідне рішення і формляє довідку про реєстрацію місця
проживання.
Водночас зазначаємо, що батьки або його законні представники зобов`язані
зареєструвати проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня
державної реєстрації її народження.
Джерело: Добропільський районний
відділ державної реєстрації актів
цивільного стану Головного управління юстиції у Донецькій області.