суботу, 8 квітня 2017 р.

Здоров'я, перш за все!!!



  7 квiтня жителі землі відзначають Всесвітній день здоров'я. Цей весняний день для святкування такої теми вибраний не дарма. Адже квітень - середина весни, тобто час,  коли пробуджується природа,  хочеться почати все спочатку, робити добро і не повторювати помилок минулого. Саме завдяки цій позитивній весняній ноті була створена Всесвітня організація охорони здоров'я або скорочено ВООЗ.  Кілька років тому, до дня її створення, було вирішено заснувати міжнародне свято - Всесвітній день здоров'я.
З метою формування ЗСЖ (здорового способу життя), виховання інтересу до участі в спортивно – масових заходах,  зміцнення впевненості дітей у своїх силах і знаннях, виховання любові до спорту, 7 квітня в КЗ "Районна ДЮСШ" Добропільської районної ради проводився День Здоров'я.
  У всіх секціях нашої школи тренери-викладачі доклали значних зусиль, щоб День Здоров'я пройшов на високому рівні. Кожен з них у своїй групі провів залік змагань з загальнофізичної підготовки.
     Вихованці ДЮСШ проявили здатність спільно включатися і виконувати будь-яку діяльність, застосовувати наявні знання про здоровий спосіб життя на практиці,позитивно впливати на інших людей.
 Щорічне проведення Дня здоров'я стало традицією в КЗ "Районна ДЮСШ". Він проводиться для того, щоб люди могли зрозуміти, як багато значить здоров'я в їхньому житті, і вирішити, що їм потрібно зробити, щоб  воно стало краще.