пʼятницю, 16 березня 2018 р.

Добровольцям честь і пошана



З метою вшанування мужності та самовідданості українських воїнів у Золотоколодязянській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулися такі заходи:
1. Урок мужності з учнями 1-6 класів "Немає більшої сили, ніж стійкість духу Добровольця".
2. Кінохроніка "Буремний 2014 рік" для учнів 7-11 класів.
3. Творча майстерня "Відважним добровольцям присвячується" для учнів 1-11 класів (малюнки, поезії, листи).
4. Мітинги біля солдатських могил у селах Кучерів Яр, Грузьке і Веселе, Золотий Колодязь.
5. Змагання для майбутніх воїнів "Я - майбутнє України".
6. Історичний лікбез «Історія військових формувань від часів Київської Русі-України до сьогодення» з учнями 9-10 класів.
7. Оформлення бібліотечної виставки "Коли Батьківщина кличе".


                                     Мій Добровольцю, скільки в тобі сили!
                                     До перемоги ти невпинно йдеш...
                                     Мій добровольцю, подвиг твій потрібен
                                     Тим, кого "браття-українці" звеш!
                                     Герою мій, той поклик Батьківщини -
                                     Відлуння українського жалю...
                                     Герою мій, назавжди ми єдині!
                                      Почуй у мить страшну молитву ту мою...

                                           (Є. Новіцька)