Щокварталу Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області проводить анкетування різних категорій громадян з питань діяльності управління.
У І кварталі 2018 році опитано майже 500
чоловік, серед яких пенсіонери, внутрішньо переміщені особи, безробітні,
наймані працівники, самозайняті особи, учнівська та студентська молодь. В
переліку питань щодо знання пенсійного законодавства, відношення до нелегальної
зайнятості, користування веб-порталом Пенсійного фонду України та інших,
найбільшу увагу приділено якості обслуговування громадян.
Незважаючи на те, що в управлінні створені
належні умови для прийому громадян, необхідна інформація на інформаційних стендах, простора зала для
очікування, покажчик з вказівкою номеру вікон та переліком послуг, кваліфіковані
фахівці для обслуговування населення тощо, є факти невдоволення якістю прийому,
що викликає занепокоєння.
Проте, всі опитані громадяни утрималися від
надання пропозицій та побажань з покращення прийому.
Низький рівень активності громадян, щодо
користування веб-порталом Пенсійного фонду України та відвідування офіційного
сайту Пенсійного фонду України.
Набирає оберти форма обслуговування з
використанням послуги-звернення за електронною чергою.
Такі опитування дозволяють виявити недоліки в
роботі, підвищити якість обслуговування населення та рівень довіри громадян.
Підсумки анкетування у І кварталі 2018
Джерело: Добропільське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.
Підсумки анкетування у І кварталі 2018
Джерело: Добропільське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.