четвер, 26 квітня 2018 р.

Продовжуємо діалог з громадськістю



      Щокварталу Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області проводить анкетування різних категорій громадян з питань діяльності управління.
    У І кварталі 2018 році опитано майже 500 чоловік, серед яких пенсіонери, внутрішньо переміщені особи, безробітні, наймані працівники, самозайняті особи, учнівська та студентська молодь. В переліку питань щодо знання пенсійного законодавства, відношення до нелегальної зайнятості, користування веб-порталом Пенсійного фонду України та інших, найбільшу увагу приділено якості обслуговування громадян.
   Незважаючи на те, що в управлінні створені належні умови для прийому громадян, необхідна інформація на інформаційних стендах, простора зала для очікування, покажчик з вказівкою номеру вікон та переліком послуг, кваліфіковані фахівці для обслуговування населення тощо, є факти невдоволення якістю прийому, що викликає занепокоєння.
   Проте, всі опитані громадяни утрималися від надання пропозицій та побажань з покращення прийому.
   Низький рівень активності громадян, щодо користування веб-порталом Пенсійного фонду України та відвідування офіційного сайту Пенсійного фонду України.
   Набирає оберти форма обслуговування з використанням послуги-звернення за електронною чергою.
   Такі опитування дозволяють виявити недоліки в роботі, підвищити якість обслуговування населення та рівень довіри громадян. 
   Підсумки анкетування у І кварталі 2018
  Джерело: Добропільське об`єднане  управління Пенсійного фонду України Донецької області.