четвер, 30 серпня 2018 р.

Завдання Нового освітнього простору – мотивація до навчання, — Зубко

 Реформа Нової української школи (НУШ), яка стартує з першого вересня, має розпочинатися в сучасному Новому освітньому просторі. Це не тільки модернізація шкіл за принципом — нові стіни, дах і вікна. Це зовсім інші підходи до безпекових рівнів, енергоефективності, внутрішнього мотивуючого дизайну, інклюзивності і безбар’єрності, сучасного обладнання. Мінрегіон працює над впровадженням саме Нового освітнього простору, а МОН — над впровадженням Нової української школи.
   Про це в ефірі ТК 112 заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.
   «І учень, і його батьки мають бути впевнені і в рівні безпеки освітнього простору, і в якості навчання в школі, котру вони обирають. Ми змінили державні будівельні норми у питаннях безбар’єрності, доступності і, найголовніше — безпеки. Також це нові підходи до дизайну та інфраструктури навколо шкіл. Йдеться про спортивні майданчики, учбові майстерні, дорожню інфраструктуру», — зазначив Геннадій Зубко.
   Віце-прем’єр-міністр розповів, що школи, модернізовані за сучасними стандартами НОПу, значно впливають на мотивацію учнів до навчання та на рівень знань школярів. «Перша школа, яка пішла на такий експеримент – Путрівська, що у Київській області. І сьогодні це один з найкращих прикладів серед шкіл області зі складання ЗНО. Цей приклад і такі результати нас надихають. Ми робимо все, щоб учень у селі мав не гірший рівень освіти, ніж у Києві чи у будь-якій опорній школі України», — наголосив Геннадій Зубко.