понеділок, 21 січня 2019 р.

Про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за тиждень

  До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 14.01.2019 по 18.01.2019) звернулося та отримало консультації 228 особа, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 27 осіб, надання та призначення субсидії – 84 особи, призначення соціальної допомоги, компенсації – 53 особи та консультації щодо призначення різних видів допомоги – 59 осіб, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 5 осіб.
    За тиждень спеціалістами управління призначено 53 види допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
   Надано запити до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг та до сільських і селищної рад для отримння довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
   Надано відповіді на запити Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат стосовно перевірки в БД ASOPD_SOC щодо перебування на обліку 127 внутрішньо переміщених осіб.
  Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 16 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 8 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постаови КМУ № 505.
   Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулись за призначенням соціальної допомоги. Протягом тижня були підготовлені та направлені звіти.
   Кредиторська заборгованість станом на 21.01.2019р. складає 116,8 тис. грн.,
в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 60,0тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 46,7 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали в наслідок ЧАЕС -10,1 тис. грн.

Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.