До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 14.01.2019 по 18.01.2019) звернулося та отримало консультації 228 особа, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 27 осіб, надання та призначення субсидії – 84 особи, призначення соціальної допомоги, компенсації – 53 особи та консультації щодо призначення різних видів допомоги – 59 осіб, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 5 осіб.
За тиждень спеціалістами управління призначено 53 види допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
За тиждень спеціалістами управління призначено 53 види допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Надано запити до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг та до сільських і селищної рад для отримння довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
Надано відповіді на запити Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат стосовно перевірки в БД ASOPD_SOC щодо перебування на обліку 127 внутрішньо переміщених осіб.
Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 16 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 8 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постаови КМУ № 505.
Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулись за призначенням соціальної допомоги. Протягом тижня були підготовлені та направлені звіти.
Кредиторська заборгованість станом на 21.01.2019р. складає 116,8 тис. грн.,
в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 60,0тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 46,7 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали в наслідок ЧАЕС -10,1 тис. грн.
Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.
Надано відповіді на запити Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат стосовно перевірки в БД ASOPD_SOC щодо перебування на обліку 127 внутрішньо переміщених осіб.
Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 16 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 8 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постаови КМУ № 505.
Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулись за призначенням соціальної допомоги. Протягом тижня були підготовлені та направлені звіти.
Кредиторська заборгованість станом на 21.01.2019р. складає 116,8 тис. грн.,
в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 60,0тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 46,7 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали в наслідок ЧАЕС -10,1 тис. грн.
Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.