понеділок, 25 лютого 2019 р.

Майстерня Монтессорі


   22 лютого 2019 року в закладі дошкільної освіти №5 «Малятко» Святогорівської селищної ради відбувся гостьовий обмін досвідом роботи для вихователів дошкільних закладів району.
  Педагоги закладу дошкільної освіти №5 «Малятко» Омельченко С.В.(группа раннього віку), Бодрова О.В. (середня - старша вікова група) ділилися з колегами досвідом роботи з «Використання методики М.Монтессорі в дошкільному закладі».
   До основних функцій Монтессорі-педагога відносяться: посередницька, керівна, навчальна, організуюча, діагностична й захисна.

• Посередницька функція. Педагог створює зв'язок між дитиною і розвиваючим предметно - просторовим середовищем - "підготовленим середовищем".
• Керівна функція. Вихователь уважно спостерігає за дитиною і у разі необхідності - надає їй допомогу. Він зовні пасивний, внутрішньо - високоактивний.
• Навчальна функція. Вихователь дає заняття, у процесі якого показує дітям, як треба працювати з певним матеріалом.
• Організуюча функція. Педагог створює «підготовлене середовище», що «повинно містити засоби для самовиховання» і надавати дітям можливість свободи вибору матеріалу, місця й тривалості роботи з ним, а також право займатися будь-якою діяльністю індивідуально або з партнером (партнерами).
• Діагностична функція. Міститься у володінні педагогом технікою спостереження за поведінкою дитини й уміння оцінювати рівень її фізичного й психічного розвитку.
   Навчання за методом майстерня Монтессорі сприяє розкриттю індивідуальності дитини та забезпечує високий рівень її інтелектуального розвитку. Майже століття ім’я М.Монтессорі приковує до себе увагу громадськості. Її педагогікою захоплюються, в ній розчаровуються, використовують і відкидають, впроваджують цілісну систему або тільки окремі її елементи.  
    Головне – вона не залишає байдужим того, хто познайомився з її ідеями і методикою.

Джерело: Відділ освіти райдержадміністрації.