середу, 17 квітня 2019 р.

Тиждень громадянського здоров`я

   З 6 по 13 квітня 2019 року в  Шилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшов Всеукраїнський  тиждень громадського здоров’я, який спрямований  на формування та розвиток системи громадського здоров’я, профілактичного спрямування діяльності сфери охорони здоров’я, створення реальних передумов для покращення медико-демографічної ситуації в Україні. Приурочили його до Всесвітнього дня здоров’я, який відзначається щорічно 7-го квітня.
   Розпочався тиждень загальношкільними лінійками, на яких діти виконували Державний Гімн України, ознайомилися із планом проведення Тижня здоров’я і закликали всіх бути небайдужими до свого здоров’я та вести здоровий спосіб життя.

    Впродовж  тижня пройшли різноманітні заходи, які допомогли дітям, молоді та дорослим турбуватися про стан свого організму.  Пізнавальною для учнів 1-4 класів стала година спілкування «Хочу і можу бути здоровим», під час якої вони дізналися багато цікавого про здорове харчування, адже малеча полюбляє чіпси, колу, сухарики, шнеки, а в такий спосіб педагоги  їх залучають до здорового харчування.  Під час Всеукраїнського уроку “Громадське здоров’я”  одна із локацій була присвячена шкідливості тютюнопаління в підлітковому віці». Весело, із азартом і завзяттям проходили спортивні  змагання  «Я, ти, ми – весела та здорова родина». Багато позитивних емоцій, заряд бадьорості та гарного настрою отримали всі учасники змагань. Діти продемонстрували свої спортивні здібності, техніку виконання фізичних вправ, згуртованість. Педагоги – організатори разом і учнями та учителями  школи долучилися до Всеукраїнської акції «Бути здоровим – жити здорово». Класними керівниками старших класів організовано та проведено диспут: «Чи актуально бути здоровим у рамках  Всеукраїнської акції «Відповідальність починається з мене». У  рамках курсу: «Життєві навички для активного громадянства» пройшов  тренінг: «Ні» вживанню психоактивних речовин» .
      Під час проведення Тижня, робота вчителя фізичної культури, а також класних керівників, педагогів – організаторів та адміністрації школи  була спрямована на: виховання в учнів ціннісної орієнтації на здоровий спосіб життя; покращення здоров'я; придбання необхідних навичок в області фізичної культури і спорту; залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою і спортом; виховання колективізму і взаємодопомоги, дисциплінованості, сміливості, наполегливості, завзятості, витримки, спортивного азарту, взаємовиручки і підтримки.


 За матеріалами Шилівської ЗОШ.