Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України.
Зараз, коли наша країна перебуває в умовах карантину, Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України пропонує громадянам зареєструватись на веб-порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису (ключа ЕЦП)
Ключ ЕЦП зберігається на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).
Для авторизації за ЕЦП з флешки потрібно виконати наступні кроки:
1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;
2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;
3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Для авторизації за ЕЦП з ЕПП потрібно виконати наступні кроки:
1. Якщо не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.
2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).
Для авторизації за БанкІД або МобайлІД потрібно виконати наступні кроки:
1. Обрати на Веб-порталі авторизацію засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID).
2. Відпрацювати авторизацію за БанкІД або МобайлІД на сайті інтегрованої системи електронної ідентифікації.
Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло Ваших електронних послуг значно розшириться, а саме:
– отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);
– отримати інформацію з пенсійних питань (для пенсіонерів);
– формувати запити на попередню підготовку документів;
– подати скаргу;
– записатися на прийом до фахівців управління.
За допомогою веб-порталу зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду. При цьому веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Джерело: Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.