З метою попередження надзвичайних ситуацій, загострення уваги на необхідності дотримання основ безпеки життєдіяльності з 23 по 27 квітня у дошкільному закладі "Теремок" Ганнівської сільської ради був проведений «Тиждень знань безпеки життєдіяльності».
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
Отож перед колективом закладу стоять такі завдання:
- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та захисту життя;
- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
- пропаганда здорового способу життя серед батьків та їх дітей;
- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.
Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно - художня діяльність, психогімнастика, пошуково - дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.
Протягом тижня проходили наступні заходи:
- понеділок: «Я і вулиця!»; (правила дорожнього руху та поведінка дітей на вулицях міста)
- вівторок: «Увага – небезпека!» (пожежна безпека);
- середа: «Один дома, свої – чужі!»;
- четвер: «Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини»»;
- п`ятниця: «Навчання для малюків».
Діти добре засвоїли норми та правила безпеки.
Педагоги постійно спілкуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань.
В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну участь вихователі, помічники вихователів, обслуговуючий персонал дошкільного закладу.
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
Отож перед колективом закладу стоять такі завдання:
- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та захисту життя;
- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
- пропаганда здорового способу життя серед батьків та їх дітей;
- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.
Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно - художня діяльність, психогімнастика, пошуково - дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.
Протягом тижня проходили наступні заходи:
- понеділок: «Я і вулиця!»; (правила дорожнього руху та поведінка дітей на вулицях міста)
- вівторок: «Увага – небезпека!» (пожежна безпека);
- середа: «Один дома, свої – чужі!»;
- четвер: «Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини»»;
- п`ятниця: «Навчання для малюків».
Діти добре засвоїли норми та правила безпеки.
Педагоги постійно спілкуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань.
В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну участь вихователі, помічники вихователів, обслуговуючий персонал дошкільного закладу.