
Нагадуємо, що на час карантинних заходів продовжують діяти певні обмеження та рекомендації:
- кількість відвідувачів, які одночасно перебувають у приміщенні ЦОП, не повинна перевищувати кількості працюючих робочих місць для обслуговування;
- кожні дві години на 10-15 хв. буде робитися технічна перерва для санітарної обробки та провітрювання;
- дотримання соціального дистанціювання обов’язкове (відстань між відвідувачами, що перебувають у приміщенні ЦОП та між працівником ЦОП та відвідувачем під час його обслуговування повинна становити не менше 1 метра);
- відстань між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень ЦОП, повинна бути не менше 1,5 метра;
- вхід до приміщень ЦОП виключно в масках або респіраторах, рукавичках та після дезінфекції рук;
- вхідна кореспонденція, у тому числі заяви на отримання послуг, буде прийматися через скриньки для кореспонденції, що знаходяться біля входу до приміщень ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ), поштою;
- суб’єкти звернень з ознаками інфекційного захворювання до приміщення ЦОП допускатися не будуть.
Наголошуємо, що платники податків також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДПС. Сервіс Електронний кабінет у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДПС.
Джерело: Покровсько-Добропільське управління ГУ ДПС у Донецькій області.